top of page

נפלאות צמח הקלנדולה

צמח הקלנדולה או בשמם העממי, ציפורני חתול. הינו צמח רפואי המשמש לריפוי העור מזה אלפיי שנים.

השימוש העיקרי בצמח זה הוא בפרחים עצמם אשר משמשים למאכל ולקוסמטיקה.


בכדי להפיק שמן קלנדולה, עלינו להשתמש בפרחים טריים או מיובשים ולחלוט אותם בשמן בסיס- שמן חמניות, שמן זית, שמן שקדים(תלוי בשימוש) ולאחר חודש לסנן את השמן מהעלים ונקבל שמן קלנדולה מופלא.

קלנדולה מושרית בשמן זית
קלנדולה מושרית בשמן זית


שמן הקלנדולה עוזר לריפוי פצעים, חתכים, גירודים, צלקות, דלקות, תפרחת חיתולים, בעיות עור ומתאים לעור רגיש ויבש ובמיוחד לתינוקות וילדים.


את הצמח אני מגדלת אצלי בגינה וכך אני יודעת שהוא איכותי וטרי. לאחר מכן אני מוסיפה את שמן הקלנדולה שאני מפיקה לסבון הקלנדולה שלי והוא מיועד לעור רגיש ויבש.


לרכישת סבון קלנדולה התקשרו 0507516962

4 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page